headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto headerfoto

club_bardiensten

Barplanning 2023 - 2024

Barplanning zaterdagen | 2 maart t/m 13 april 2024

Belangrijke informatie bij de barplanning op de zaterdagen

De bardienst is een teamtaak en is een verantwoordelijkheid van het gehele team. Ieder team draait bardiensten - er zijn geen uitzonderingen.

De teams regelen zelf de bezetting.
Het is de verantwoordelijkheid van de teambegeleider om de barplanning met het team te delen en de bardiensten binnen het team te coördineren en te plannen. 
Tip! Deel ouders middels een schema in voor de barplanning en laat ouders onderling ruilen wanneer zij niet kunnen (ruilen is niet mogelijk via de barcommissie of team barplanning). 

Tot de taken van de bardienst horen ook het legen van vuilnisbakken, schoonhouden en opruimen van bar, keuken en tafels en het ondersteunen van de opstarter of de afsluiter.

De duur van een bardienst is 1,5 tot 2 uur. Per dienst levert ieder team TWEE personen voor de bardienst. Het is niet mogelijk om een bardienst op te splitsen.

We streven ernaar om de barplanning per competitieblok op te stellen en te communiceren. Het is helaas niet mogelijk om een bardienstplanning voor het gehele jaar te maken

In de planning wordt zoveel als mogelijk rekening gehouden met overlap tussen de (thuis) wedstrijdplanning. 

Bardiensten worden over een speeljaar, zoveel als mogelijk, gelijkwaardig verdeeld over de teams. Hierbij wordt ook rekening gehouden met de grootte van de teams (dit betekent dat een juniorenteam vaker kan worden ingepland dan een jongste jeugdteam).

Er is geen vast aantal bardiensten per team per jaar. Afhankelijk van speeldagen en benodigde capaciteit zal komend seizoen meerdere keren een beroep op een team worden gedaan. 

Waarom zijn er vrijwilligers achter de bar nodig? 

‘’Vele handen maken licht werk & en het is leuk om iets te doen voor de club!’’

De contributie van de leden wordt volledig ingezet voor de hockeyontwikkeling van onze spelers: salarissen trainers, bijdrage KNHB, veldhuur en materialen. 

De barinkomsten worden gebruikt voor het onderhoud van de accommodatie en besteed aan evenementen voor en met de leden. Om die reden organiseren we de bar bezetting met de inzet van ons allemaal!

Daarbij is het clubhuis en de bar de centrale ontmoetingsplek van FIT! Niet alleen voor de kinderen maar ook voor de ouders. En ook vanachter de bar is het leuk om daar deel van uitmaken, drankjes en broodjes te organiseren, bij te praten met bekenden maar ook nieuwe ouders te ontmoeten.

Bedankt voor jullie inzet! 

Alvast een leuke bardienst en namens de barcommissie veel dank voor jullie aanwezigheid en inzet! 

Vragen? Stel ze gerust via [email protected]

 

zondag 23 juni Crazy Colors O12-Toernooi bij AMHC FIT

Zondag 23 juni is het weer zover, het Crazy Colors O12 Toernooi van AMHC FIT voor jongens en [...]

trainers en coaches gezocht voor volgend seizoen

We zoeken nieuwe trainers en coaches We zijn al weer druk bezig met het voorbereiden van het [...]

uitnodiging ALV 22 april

Op maandag 22 april om 20:30 uur vindt de ALV van AMHC FIT in het [...]

FIT Agenda

17-4 Apentoernooi
18-4 Scheidrechter examen
22-4 voorjaars ALV AMHC FIT